Tuesday, March 02, 2010

Middag

Mamma lagde rips- og solbærsaft i vinterferien. Jeg hadde ikke vinterferie, men jeg fikk en flaske likevel. Katten er nysgjerrig.

Jeg har tenkt på å lage en matfanzine, men jeg vet ikke hva eller hvordan, eller hvem som vil ha. Ville noen av dere hatt lyst på om jeg lagde en?

I det siste har jeg lagd:
Falafel fra bunnen av, fisk med søtpotet/gulrotstappe, indisk kikertgryte med spinat, vegetartaco (min nye yndlingsmat) og bakt aubergine. Pannekakene er det Caroline som har lagd, men de var så fine så jeg tok dem med likevel.
Jeg prøver å slutte å spise fisk, og det går noenlunde greit. Fisken på bildet er en av de siste jeg spiste og den smakte veldig godt.









6 comments:

Anonymous said...

ja!

milk said...

jeg ville hatt lyst på! definitivt.

Anonymous said...

Drit i fanzine, jeg vil bare spise all maten du lager. Det ser utrolig godt ut! Seriøst.

Anonymous said...

Jeg har ihvertfall veldig lyst på oppskriften på den indiske kikertgryta. Kikerter er nam!

c said...

Ja til matfanzine!

Wannabe advokat said...

Helt sjukt bra bilde av katt!