Wednesday, August 25, 2010

En gang til

Terje Thorsen dere, Terje Thorsen. Han hadde lanseringsfest på fredag, men da sto jeg med hodet i en pappeske og lurte på hvorfor jeg eier så mange ting. Men det gjør ikkeno, jeg kan fortsatt lese Samtaler med en sauebonde.

Ny Metode

åkei, ny metode
jeg blaffer gjennom post-it lappene mine
roter rundt i eska med
ruteark linjeark

stirrer rett framfor meg
til det begynner å dukke opp saker & ting i hodet
arrangerer det i to og to linjer
hver på tre eller fire ord
bryr meg ikke om å lage setninger

elendighet tralala
tristesse tralala

3 comments:

Terese Blå. said...

ih. mm.

Victoria Durnak said...

Man blir alltid så overraska over hvor mye man eier. Gjelder å flytte med jevne mellomrom, gjerne hvert halvår, da slutter man å samle. Men bøkene! Alle bøkene! Jeg lurer på om jeg begynner å sympatisere med Tobias og leseplate, men for noen triste leiligheter vi kommer til å få til slutt.

Frøydis said...

Ja, det var bøkene som var det store problemet (og kjøkkenstæsj, jeg har mye av det), jeg måtte gi bort mange av dem, og sette noen hjem til mamma og pappa. Huff.