Monday, September 06, 2010

Middag





3 comments:

Terese Blå. said...

mmiddag. mm.

jeg har sett veldig mange stjerner i det siste, det er fint.

catharina said...

åååååh. hva er det første der?

jeg vil generelt alltid vite hva middagene dine inneholder. jeg vil bli like mat-kreativ som deg!!
og den mos-greia ved siden av spinaten? mmm..

Frøydis said...

Det er veganlasagne! Jeg trodde ikke jeg klarte å lage det, så Linn utfordret meg og det ble supergodt! Om du vil sender jeg deg en slags oppskrift.

Mosen ved siden av spinaten er superenkel! Jeg pleier som regel å lage noe med poteter, gulrøtter, kanskje kålrot. Og man kan bytte ut potet med søtpotet, det er supergodt. I går lagde jeg en mos med kålrot, gulrøtter og kikerter, som var veldig veldig god. Et tips: Jeg pleier å koke dem i grønnsaksbuljong, da setter smaken seg før man moser det sammen :)