Thursday, May 19, 2011

Bakte rabarbramuffins

Det ligger jo i navnet.






7 comments:

Jenny said...

Er det en liten sjanse for at oppskriftene også blir lagt ut? Jeg syns at bloggen din er så fin så fin, så vet du det.

Frøydis said...

Oj, syns du? Det er veldig hyggelig å høre. Jeg kan godt legge ut rabarbra-oppskriften på et tidspunkt, hvis du vil :)

Jenny said...

Ja takk, det hadde vært kjempefint :) Og så lurte jeg litt på hvorfor du egentlig bestemte deg for å flytte til København?

Frøydis said...

Tja, hvorfor gjorde jeg det. Jeg har hatt lyst til å bo i København i mange år, og da jeg var på besøk her med ei venninne i september bestemte jeg meg bare helt plutselig for å flytte hit. Uten noen plan, egentlig.

Maria. said...

Rabarbramuffins høres utrolig godt ut. Har ikke spist rabarbra siden jeg var 7 kanskje, på tide igjen.

Frøydis said...

Da er det veldig på tide, Maria :)

Frøydis said...

(for det er jo supergodt!:) )