Friday, June 05, 2009

Sunny Afternoon

Tegner og tegner og det er nesten så armene knitrer igjen. Men jeg er snart ferdig, har bare teksten i boblene igjen. Og å viske vekk blyantskissene.
Da bussen stoppet i Brugata sa sjåføren: Ha en lykkelig dag og en romantisk middag, og jeg vet ikke om det var derfor eller hva det var, men kvelden endte med at en søt gutt sto med sykkelen sin og spurte om han kunne kysse meg. Og selv om det ikke var med i noen av planene mine, selv om det var det siste jeg tenkte på da jeg sto opp, så kunne han det.


5 comments:

existential cowboy said...

For en nydelig start på dagen å finne denne teksten!

Frøydis said...

:)

Anonymous said...

ooooh chocolate and banana!!! delicious
your cat is lovely, whats his name?

Frøydis said...

Yes, she's lovely, isn't she? Her name is Noam (after Chomsky) because we thought it was a boy.

Anonymous said...

jajaja!
good name anyway, i like it