Sunday, April 18, 2010

Vi vil leke mere

I går så jeg en overkjørt katt for første gang. Jeg har sett overkjørte duer, kråker, spurver, til og med et overkjørt rådyr, det pustet med store nesebor og strakte halsen, kunne ikke bevege beina mer. Men katten bare lå der, dyttet inn mellom noen bygningsstativer og med grus i pelsen.

Jeg har sett Nils Bech synge og danse på en trapp, skålt i jäger med sjefen, danset med ei søt jente.
Jeg liker å gå hjem når jeg er så full og sliten at det er som å gå i søvne.

Og jeg liker pai.

3 comments:

Anonymous said...

ja, det var en fin lørdag. jeg er enig. selv om jeg ikke så nils bech, da. neste helg.

benedicte said...

denne posten har også tagen "katt", selv om det handler om en død katt. følte å påpeke det uten at jeg egentlig har noe formening om det i det hele tatt.

Frøydis said...

En død katt er da katt som noen annen. Ja? Ja.