Tuesday, October 05, 2010

Når man først har muligheten





4 comments:

Victoria Durnak said...

<3
Besøk meg i Stockholm?

Anonymous said...

det er så mange som elsker heisekranene. jeg lurer litt på hvorfor.

Frøydis said...

Victoria: Å ja, jeg vil kjempegjerne! Jeg vet ikke når det blir, for jeg skal besøke Miriam i Lofoten og en fjern (men awesome) slektning utenfor Paris. Når passer det for deg, evt ikke passer?


Hanne: Jeg syns det er så fint å se på at et hus blir bygd utenfor vinduet mitt, at det vokser, skifter farge, får vegger. Jeg elsker ikke heisekraner, men jeg syns de er veldig fine. Det er noe med metallet tror jeg. Jeg kan stoppe foran metallgjerder og se på hvordan linjene treffer hverandre.

Victoria Durnak said...

For meg passer alt før jul, bortsett fra 30.11-04.12 (da kommer jeg til Oslo). Og kanskje ikke helga rundt 13.11. Ville vært fint i nærmeste framtid, er Oktober urealistisk? Du kan komme i morgen, for min del.