Thursday, August 16, 2007

Namaste (hei)

Jeg er så glad for at jeg bor sammen med Ida, Anne og Benedicte. Når jeg isolerer meg for å skrive så mye som jeg gjør, og i tillegg er verdens dårligste initiativtaker ville det sosiale livet mitt vært noe som ikke fantes uten dem. Jeg er glad jeg har internet.
Når man skriver er man fullstendig alene, og hvis drømmene mine skulle finne på å gå i oppfyllelse kommer jeg til å bli et veldig ensomt menneske. Jeg burde gifte meg med noen.

I have written so many words
Wanting to live inside you
To be of use to you


Indias nasjonaldag i går gikk greit, fullt av folk og indisk mat. Jeg fikk så mye Gajar Ka Halwa at jeg hadde lyst til å legge meg ned på gulvet, men det kunne jeg jo ikke. Den kom servert med noen underlige klumper fritert deig, med Mystiske Ingredienser inni. Sykt, sykt godt.

Jeg gleder meg til å begynne på skolen.

No comments: