Thursday, May 21, 2009

Semesteroppgave

Alt flyter over i hverandre. Skolen flyter, jobben flyter. Jeg bor på skolen, besøker jobb og stikker innom leiligheten (ikke så stor overdrivelse). Og man kunne sagt at det er min egen skyld at jeg er så stressa, at jeg kunne lagd noe som er mindre tidkrevende, men poenget her er at jeg vil jo ikke det, det blir bare gøy når man gaper over litt for mye, når man setter seg for høye mål. Jeg skal tegne ca 56 ruter minst tre-fire ganger hver, til de blir til sider som føyer seg etter hverandre og gir mening. Og jeg er stressa. Og det er gøy.

Jeg er støl i ryggen av å sitte bøyd over tegnebrettet, blå på leppene av blåbærpai, klar i hodet, klar i hodet.

2 comments:

Anonymous said...

kunne du trykke flere bilder av mat?

Frøydis said...

Dette er jo ikke en matblogg, men jeg hadde tenkt å poste noen bilder av frokost om en stund, når jeg kommer hjem fra ferie. Hvorfor vil du se flere bilder av mat forresten, skal du bruke det til noe eller liker du bare å se på dem? Og hvem er du, forresten?
:)